شماره های خدماتی (اردیبهشت ۹۶)

“امکان ارسال به شماره های لیست سیاه مخابرات”

پس از یک تاخیر تقریبا دو ماهه، امکان خدماتی سازی خطوط ویژه مشترکین حقوقی مجدد فعال شد.

←اگر کاربر حقوقی هستید:

(نکته: کلیه مدارس دارای کد آموزشگاه به عنوان کاربر حقوقی محسوب می شوند.)

*خواهشمند است فرم تعهد زیر را تکمیل و در سربرگ مجموعه….

پرینت گرفته. پس از مهر و امضای مدیر عامل به آدرس info@3300.ir ایمیل فرمایید.

دقت فرمایید اسکن فرم تعهد باید بافرمت JPEG ذخیره و سپس ایمیل گردد و پس از هماهنگی با کارشناسان فروش نسبت به ارسال اصل ان اقدام فرمایید.

****بنا به اعلام شرکت همراه اول، درخواست خدماتی سازی از سوی مساجد، تکایا و هیات‌ها پذیرفته نمی شود.

تعهدنامه جدید خدماتی (ویژه مشترکین حقوقی)

♦لیست مخاطبین دفترچه تلفن(در قالب اکسل با فرمت xlsx)

  (تنها شماره همراه اول کافیست)

*مشخصات ارسالی در فرم تعهدنامه نباید با مشخصات فرم تقاضای اولیه مغایرت داشته باشد.

* می بایست هر فرم حاوی یک شماره خط اینترنتی باشد.

*در فرم تعهدنامه، در قسمت موضوع محتوای پیامک؛ توضیحات در مورد کاربرد شماره بصورت شفاف و واضح اعلام گردد و از درج عناوینی از قبیل “اطلاع رسانی” و امثالهم خودداری فرمایید.

*نام مجموعه به صورت کامل ذکر گردد.

به عنوان مثال: دبستان رهروان شهید برونسی به جای: دبستان برونسی

*برای هر شماره درخواستی باید لیست شماره های مشترکین که به آنها پیامک خدماتی ارسال میشود اعلام شود. صرفا شماره مشترکین مدنظر است و درحال حاضر هیچگونه اطلاعات دیگری نیاز نیست. استثنا: شماره های تراکنش بانک و حکومتی.

*در صورتی که پیامکی مغایر با محتوای اعلام شده ارسال گردد، شماره از لیست سفید خارج خواهد شد.

*منظور از جامعه هدف- اشاره شده در فرم- طیف دریافت کننده پیامک هستند.

به عنوان مثال: جامعه هدف یک مدرسه؛ اولیا و مربیان و دانش آموزان مدرسه هستند.

** در خصوص صندوق های قرض الحسنه ، شرکت های بورس و ….. ارائه مجوز از بانک مرکزی الزامی است.

*در خصوص شرکت هایی که نماینده رسمی سازمان دولتی باشند، معرفی نامه از سازمان مربوطه نیز مورد نیاز است.

* استفاده از دیتابیس مشترک برای شرکت های هلدینگ )نمایندگی های متعدد( قابل قبول نمی باشد.
*در صورتیکه مشترک از دریافت هرگونه پیام شکایت نماید و تمهیداتی درخصوص انصراف از دریافت پیامک داده نشود، مسئولیت هرگونه عواقب بعدی
اعم از جریمه نقدی و… بر عهده ب خریدارخواهد بود.
*جهت ارسال درخواست ها ابتدای هر هفته (شنبه) اقدام نمایید.بدیهی است پس از روز مذکور فرایند بررسی به هفته بعد موکول خواهد شد.

درخواست های ناقص که موارد فوق در آنها رعایت نشده باشد مورد بررسی قرار نمیگیرد.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>